Reklama
Rozwiń
Reklama

Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

– Dokonujemy stopniowej zmiany charakteru naszej firmy z operatora usług w sieci stacjonarnej na operatora usług w sieci bezprzewodowej i mobilnej. W tym roku ta zmiana będzie już mocno widoczna – mówi Jacek Lichota, współwłaściciel i prezes zarządu Telestrady. Spółka nie rezygnuje z modelu wirtualnego I coraz więcej usług chce realizować na infrastrukturze, która daje wyższe marże. I dlatego szykuje się do startu nowego projektu mobilnego

Publikacja: 11.03.2013 07:00

Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

Foto: ROL

– Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku zakończyliśmy aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej. Jeżeli jakiś klient się zgłosi, to taką usługę dostanie, ale zachęcamy raczej do abonowania telefonii typu fix, ale w sieci mobilnej. Dzisiaj klienci sieci bezprzewodowej, to prawie 10 proc. całej naszej bazy. Zakładamy, że w tym roku będzie rosła w tempie ok. 1 tys. przyłączeń netto klientów abonamentowych miesięcznie z coraz większym udziałem sieci bezprzewodowej – mówi Jacek Lichota. Wedle niego, na zmianę strategii wpłynęła nie tyle niepewność, co do kierunków regulacji rynku stacjonarnego, ale bardziej ogólna mizeria – i dzisiaj, i w przyszłości – tego segmentu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama