Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

– Dokonujemy stopniowej zmiany charakteru naszej firmy z operatora usług w sieci stacjonarnej na operatora usług w sieci bezprzewodowej i mobilnej. W tym roku ta zmiana będzie już mocno widoczna – mówi Jacek Lichota, współwłaściciel i prezes zarządu Telestrady. Spółka nie rezygnuje z modelu wirtualnego I coraz więcej usług chce realizować na infrastrukturze, która daje wyższe marże. I dlatego szykuje się do startu nowego projektu mobilnego

Publikacja: 11.03.2013 07:00

Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

Foto: ROL

– Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku zakończyliśmy aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej. Jeżeli jakiś klient się zgłosi, to taką usługę dostanie, ale zachęcamy raczej do abonowania telefonii typu fix, ale w sieci mobilnej. Dzisiaj klienci sieci bezprzewodowej, to prawie 10 proc. całej naszej bazy. Zakładamy, że w tym roku będzie rosła w tempie ok. 1 tys. przyłączeń netto klientów abonamentowych miesięcznie z coraz większym udziałem sieci bezprzewodowej – mówi Jacek Lichota. Wedle niego, na zmianę strategii wpłynęła nie tyle niepewność, co do kierunków regulacji rynku stacjonarnego, ale bardziej ogólna mizeria – i dzisiaj, i w przyszłości – tego segmentu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama