Reklama
Rozwiń

Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

– Dokonujemy stopniowej zmiany charakteru naszej firmy z operatora usług w sieci stacjonarnej na operatora usług w sieci bezprzewodowej i mobilnej. W tym roku ta zmiana będzie już mocno widoczna – mówi Jacek Lichota, współwłaściciel i prezes zarządu Telestrady. Spółka nie rezygnuje z modelu wirtualnego I coraz więcej usług chce realizować na infrastrukturze, która daje wyższe marże. I dlatego szykuje się do startu nowego projektu mobilnego

Publikacja: 11.03.2013 07:00

Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

Foto: ROL

– Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku zakończyliśmy aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej. Jeżeli jakiś klient się zgłosi, to taką usługę dostanie, ale zachęcamy raczej do abonowania telefonii typu fix, ale w sieci mobilnej. Dzisiaj klienci sieci bezprzewodowej, to prawie 10 proc. całej naszej bazy. Zakładamy, że w tym roku będzie rosła w tempie ok. 1 tys. przyłączeń netto klientów abonamentowych miesięcznie z coraz większym udziałem sieci bezprzewodowej – mówi Jacek Lichota. Wedle niego, na zmianę strategii wpłynęła nie tyle niepewność, co do kierunków regulacji rynku stacjonarnego, ale bardziej ogólna mizeria – i dzisiaj, i w przyszłości – tego segmentu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku