Polacy chcą się uczyć o cyfryzacji

Z najnowszego badania OnBoard PR i SW Research wynika, że 80 proc. Polaków widzi potrzebę wdrażania programów edukacyjnych w zakresie cyfryzacji

Publikacja: 27.09.2012 13:13

Tylko 3 proc. ma przeciwne zdanie. Polacy nie są jednak zgodni, kto powinien edukować na ten temat. – 41 proc. respondentów uważa, że program powinno zainicjować Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, 29 proc., że wiele ministerstw lub Rada Ministrów współpracująca nad projektem, a 18 proc. iż inicjatywę w tym zakresie powinien podjąć samorząd lokalny – podano w raporcie „Świadomość Polaków w rzeczywistości cyfrowej – szanse i bariery”, któremu patronuje PKPP Lewiatan.

Ponad połowa badanych deklaruje, że chciałaby uczestniczyć w takim programie edukacyjnym. Co dziesiąty zaznacza jednak, że zależałoby to od zakresu programu, kosztu uczestnictwa i od tego, czy można by się było nauczyć na nich czegoś nowego.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość