Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chcą się uczyć o cyfryzacji

Z najnowszego badania OnBoard PR i SW Research wynika, że 80 proc. Polaków widzi potrzebę wdrażania programów edukacyjnych w zakresie cyfryzacji

Publikacja: 27.09.2012 13:13

Tylko 3 proc. ma przeciwne zdanie. Polacy nie są jednak zgodni, kto powinien edukować na ten temat. – 41 proc. respondentów uważa, że program powinno zainicjować Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, 29 proc., że wiele ministerstw lub Rada Ministrów współpracująca nad projektem, a 18 proc. iż inicjatywę w tym zakresie powinien podjąć samorząd lokalny – podano w raporcie „Świadomość Polaków w rzeczywistości cyfrowej – szanse i bariery”, któremu patronuje PKPP Lewiatan.

Ponad połowa badanych deklaruje, że chciałaby uczestniczyć w takim programie edukacyjnym. Co dziesiąty zaznacza jednak, że zależałoby to od zakresu programu, kosztu uczestnictwa i od tego, czy można by się było nauczyć na nich czegoś nowego.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama