Reklama

Polacy chcą się uczyć o cyfryzacji

Z najnowszego badania OnBoard PR i SW Research wynika, że 80 proc. Polaków widzi potrzebę wdrażania programów edukacyjnych w zakresie cyfryzacji

Publikacja: 27.09.2012 13:13

Tylko 3 proc. ma przeciwne zdanie. Polacy nie są jednak zgodni, kto powinien edukować na ten temat. – 41 proc. respondentów uważa, że program powinno zainicjować Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, 29 proc., że wiele ministerstw lub Rada Ministrów współpracująca nad projektem, a 18 proc. iż inicjatywę w tym zakresie powinien podjąć samorząd lokalny – podano w raporcie „Świadomość Polaków w rzeczywistości cyfrowej – szanse i bariery”, któremu patronuje PKPP Lewiatan.

Ponad połowa badanych deklaruje, że chciałaby uczestniczyć w takim programie edukacyjnym. Co dziesiąty zaznacza jednak, że zależałoby to od zakresu programu, kosztu uczestnictwa i od tego, czy można by się było nauczyć na nich czegoś nowego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama