Aktualizacja: 15.05.2025 12:56 Publikacja: 19.04.2013 19:43
„Nie mam w zwyczaju angażowania się w kampanie promocyjne konkurencji ale tym razem postanowiłam zabrać głos w dyskusji, którą tydzień temu rozpoczął Play” – napisała dziś do dziennikarzy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej, T-Mobile, odnosząc się do informacji zamieszczonych na stronie www.dowszystkichrowno.pl. Za pośrednictwem tej strony Play walczy o obniżenie cen połączeń do swojej sieci.
„Do wszystkich po równo…. Dlaczego dzwoniąc do Play płacimy drożej? No właśnie, dlaczego?” – pyta dyrektor T-Mobile. Jej firma wyliczyła, że dzięki asymetrii stawek MTR, Play uzyskał dodatkowe 1,8 mld zł przychodów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas