TP: rebranding nasilił nieuczciwe praktyki konkurencji

Zmiana marki stacjonarnej telefonii na Orange pobudziła kreatywność handlowców konkurencji Grupy TP. Dziś pokazała ona wyniki ankiety TNS Polska i własne dane o nieuczciwych praktykach sprzedawców. Powstało kilka antyrankingów

Publikacja: 29.05.2012 16:11

TP: rebranding nasilił nieuczciwe praktyki konkurencji

Foto: ROL

28 proc. klientów operatorów stacjonarnych, którzy zrezygnowali z telefonu stacjonarnego Telekomunikacji Polskiej od grudnia 2011 r. do końca marca br. ma poczucie, że została wprowadzona w błąd  przez nieuczciwych handlowców – wynika z ankiety TNS Polska przedstawionej dziś przez menedżerów telekomu.

Operatorem, którego abonenci wymieniali najczęściej zgłaszając podejrzenie oszustwa jest Telekomunikacja Novum. Według TNS Polska wskazało tę firmę 47 proc. ankietowanych. Na drugim miejscu z 22 –proc. wynikiem znalazł się NOM (grupa Exatela). Ciekawe jest, że wśród wskazań pojawił się też Orange (1 proc.).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem