Huawei sypnął danymi z Polski. Wprowadza nowe usługi

Chiński koncern zaprezentował strategię rozwoju segmentu urządzeń konsumenckich w Polsce. Oparty na czterech filarach plan ma być odpowiedzią na brak współpracy z Google.

Publikacja: 04.02.2020 18:19

Huawei sypnął danymi z Polski. Wprowadza nowe usługi

Foto: AP

We wtorek w Warszawie odbyła się konferencja Huawei Polska poświęcona rozwiązaniom, które koncern wdraża, aby nie stracić klientów smartfonów i innych urządzeń mobilnych z powodu braku aplikacji Google’a. Spotkanie zaplanowano tak, aby nie padła nazwa amerykańskiego dostawcy systemu operacyjnego oraz aplikacji i nie wspomniano także o handlowej wojnie między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Jest jednak jasne, o co chodzi producentowi. Huawei nie nastawia się, że będzie zdobywać rzesze nowych klientów, ale chce umocnić pozycję wśród użytkowników, którzy jego sprzęty już mają. W Polsce nie jest ich wcale mało.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Dylematy ekologiczne
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę