Reklama

Huawei sypnął danymi z Polski. Wprowadza nowe usługi

Chiński koncern zaprezentował strategię rozwoju segmentu urządzeń konsumenckich w Polsce. Oparty na czterech filarach plan ma być odpowiedzią na brak współpracy z Google.

Publikacja: 04.02.2020 18:19

Huawei sypnął danymi z Polski. Wprowadza nowe usługi

Foto: AP

We wtorek w Warszawie odbyła się konferencja Huawei Polska poświęcona rozwiązaniom, które koncern wdraża, aby nie stracić klientów smartfonów i innych urządzeń mobilnych z powodu braku aplikacji Google’a. Spotkanie zaplanowano tak, aby nie padła nazwa amerykańskiego dostawcy systemu operacyjnego oraz aplikacji i nie wspomniano także o handlowej wojnie między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Jest jednak jasne, o co chodzi producentowi. Huawei nie nastawia się, że będzie zdobywać rzesze nowych klientów, ale chce umocnić pozycję wśród użytkowników, którzy jego sprzęty już mają. W Polsce nie jest ich wcale mało.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama