Tablety dostały zadyszki, smartfon wciąż królem

Kończy się moda, zaczyna się biznes. Sprzedaż tabletów z systemem Android na razie rozczarowuje, a operatorzy, którzy bardzo ostrożnie wprowadzali takie urządzenia do swojej oferty, mogą pogratulować sobie trafnej decyzji. Producenci sprzętu zmniejszają zainteresowanie tabletami i przerzucają moce produkcyjne na smartfony, które gwarantują wysokie marże.

Publikacja: 20.06.2011 09:18

Tablety dostały zadyszki, smartfon wciąż królem

Foto: ROL

Jeszcze kilka miesięcy temu nowe modele multimedialnych tabletów były oczkiem w głowie największych producentów słuchawek. Kolejne premiery następowały co kilka dni, a dzięki takim producentom jak Samsung, Motorola Mobility, LG, Asustek czy HTC, na rynku dostępnych jest dziś ponad 70 modeli tabletów. Od samego początku operatorzy telekomunikacyjni, którzy mieli stać się jednym z głównych kanałów sprzedaży tego typu sprzętu, zachowywali się wstrzemięźliwie, wprowadzając tablety do oferty ostrożnie i stopniowo.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden