Tablety dostały zadyszki, smartfon wciąż królem

Kończy się moda, zaczyna się biznes. Sprzedaż tabletów z systemem Android na razie rozczarowuje, a operatorzy, którzy bardzo ostrożnie wprowadzali takie urządzenia do swojej oferty, mogą pogratulować sobie trafnej decyzji. Producenci sprzętu zmniejszają zainteresowanie tabletami i przerzucają moce produkcyjne na smartfony, które gwarantują wysokie marże.

Publikacja: 20.06.2011 09:18

Tablety dostały zadyszki, smartfon wciąż królem

Foto: ROL

Jeszcze kilka miesięcy temu nowe modele multimedialnych tabletów były oczkiem w głowie największych producentów słuchawek. Kolejne premiery następowały co kilka dni, a dzięki takim producentom jak Samsung, Motorola Mobility, LG, Asustek czy HTC, na rynku dostępnych jest dziś ponad 70 modeli tabletów. Od samego początku operatorzy telekomunikacyjni, którzy mieli stać się jednym z głównych kanałów sprzedaży tego typu sprzętu, zachowywali się wstrzemięźliwie, wprowadzając tablety do oferty ostrożnie i stopniowo.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa