Aktualizacja: 09.05.2025 20:28 Publikacja: 09.01.2019 13:36
Foto: Bloomberg
OPPO, jak wynika z danych IDC, to piąty pod względem wielkości sprzedaży telefonów gracz na świecie (z udziałem ponad 8 proc.) i drugi w Chinach, gdzie ostro konkuruje ze znanymi w Polsce Huawei i Xiaomi. Należy razem z markami vivo i OnePlus należy do grupy BBK Electronics, która produkuje także telewizory, czy odtwarzacze MP3.
Jak już pisaliśmy, Chińska firma pozyskała głównego dystrybutora – wrocławską spółkę AB. Zawarła również umowy dystrybucyjne z innymi polskimi dystrybutorami: ABC Datą, NTT System i TelForceOne. Za rozwój nowej marki nad Wisłą odpowiadać ma Łukasz Łyżwa, który wcześniej, w ramach ABC Daty, z sukcesem wprowadził do Polski serię produktów pod logo Xiaomi.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas