Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 02:48 Publikacja: 26.07.2013 13:43
Foto: ROL
Marketingowo. Z tego punktu widzenia pojawienie się Nju Mobile w polskim eterze oceniam na plus. Nowy brand, nowa kreacja, bohater marki wprawdzie importowany, ale australijską bryzą ożywił nieco zagniecioną reklamową przestrzeń w naszym grajdołku. Nie mam też wątpliwości, że konstrukcja taryf Nju jest nowością i przy efektywnym wykorzystaniu jest korzystna dla osób dużo dzwoniących. Oczywiście, jeśli problemy z MNP zostaną zażegnane, a te dotyczące naliczania opłat za aktywację nielimitowanych rozmów się nie powtórzą. Niestety przekonana jestem, że gdyby właściciel polskiego telekomu nie wprowadził we Francji taniej marki Sosh, w Polsce rewolucji w portfelu marek też by nie było. Jednak plus.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas