Reklama
Rozwiń
Reklama

Kiedy brand Aster zniknie z rynku?

Publikacja: 29.09.2011 16:23

Jest jeszcze za wcześnie na mówienie o konkretach w tej sprawie – odpowiedział Krzysztof Rzymski, dyrektor do spraw technicznych w UPC zapytany o to jak długo marka Aster będzie jeszcze obecna na rynku podczas czatu zorganizowanego przez Krajowe Forum Szerokopasmowe.

Przekonywał on, że transakcja zakupu Aster przez UPC Polska zapewni efekt skali, który jest potrzebny do dalszych inwestycji w nowe technologie, rozwój usług telewizji cyfrowej i super szybkiego Internetu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama