Kiedy brand Aster zniknie z rynku?

Publikacja: 29.09.2011 16:23

Jest jeszcze za wcześnie na mówienie o konkretach w tej sprawie – odpowiedział Krzysztof Rzymski, dyrektor do spraw technicznych w UPC zapytany o to jak długo marka Aster będzie jeszcze obecna na rynku podczas czatu zorganizowanego przez Krajowe Forum Szerokopasmowe.

Przekonywał on, że transakcja zakupu Aster przez UPC Polska zapewni efekt skali, który jest potrzebny do dalszych inwestycji w nowe technologie, rozwój usług telewizji cyfrowej i super szybkiego Internetu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10