Reklama

Kiedy brand Aster zniknie z rynku?

Publikacja: 29.09.2011 16:23

Jest jeszcze za wcześnie na mówienie o konkretach w tej sprawie – odpowiedział Krzysztof Rzymski, dyrektor do spraw technicznych w UPC zapytany o to jak długo marka Aster będzie jeszcze obecna na rynku podczas czatu zorganizowanego przez Krajowe Forum Szerokopasmowe.

Przekonywał on, że transakcja zakupu Aster przez UPC Polska zapewni efekt skali, który jest potrzebny do dalszych inwestycji w nowe technologie, rozwój usług telewizji cyfrowej i super szybkiego Internetu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama