IDC: rynek tabletów wytraca tempo

W I kwartale na świecie sprzedało się ich 50,4 mln, czyli już tylko o 3,9 proc. więcej niż przed rokiem i o ponad jedną trzecią mniej niż kwartał wcześniej

Publikacja: 05.05.2014 14:38

50,4 mln tabletów sprzedanych w I kwartale tego roku to wynik mało optymistyczny dla branży. Podsumowująca rynek firma IDC komentuje, że to mniej niż przewidywały prognozy. Dlaczego? – Wzrost rynku wielkoekranowych smartfonów oraz fakt, że posiadacze tabletów nie wymieniają urządzeń na nowe tak często, jak się spodziewano, spowodowały, że I kwartał był dla tabletów i tzw. urządzeń dwa w jednym (kombo tablet-laptop – red.) gorszy niż przewidywano – komentuje w raporcie IDC Tom Mainelli z tej firmy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić