Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 11:15 Publikacja: 04.06.2010 00:00
Zajmująca się reklamą mobilną firma Smaato przedstawiła badanie, z którego wynika, że użytkownicy telefonów wyposażonych w system Symbian oraz tzw. feature phone, czyli słuchawek, których nie można zakwalifikować do kategorii smartfonów, notują wyższą skuteczność mobilnej reklamy niż Apple iPhone.
Jak wyliczyła Smaato mierzący skuteczność kampanii online tzw. współczynnik CTR (click-through rate) w przypadku Symbiana i feature phones jest w USA ok. 2,7 razy wyższy niż w przypadku iPhone. Nieco inaczej sytuacja wygląda w Europie, gdzie liderem CTR jest platforma Windows Mobile. iPhone i Symbian zajęły na Starym Kontynencie odpowiednio drugie i trzecie miejsce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas