Aktualizacja: 12.05.2025 02:57 Publikacja: 04.06.2010 00:00
Zajmująca się reklamą mobilną firma Smaato przedstawiła badanie, z którego wynika, że użytkownicy telefonów wyposażonych w system Symbian oraz tzw. feature phone, czyli słuchawek, których nie można zakwalifikować do kategorii smartfonów, notują wyższą skuteczność mobilnej reklamy niż Apple iPhone.
Jak wyliczyła Smaato mierzący skuteczność kampanii online tzw. współczynnik CTR (click-through rate) w przypadku Symbiana i feature phones jest w USA ok. 2,7 razy wyższy niż w przypadku iPhone. Nieco inaczej sytuacja wygląda w Europie, gdzie liderem CTR jest platforma Windows Mobile. iPhone i Symbian zajęły na Starym Kontynencie odpowiednio drugie i trzecie miejsce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas