Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 16:36 Publikacja: 09.08.2013 07:00
Foto: ROL
rpkom.pl: – Według PMR rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu jest rosnący. Rynek, na którym działa dziś GTS Poland taki jest?
Piotr Sieluk, prezes zarządu GTS Poland: – Działamy na rynku trudnym i konkurencyjnym. Tak wygląda biznes i większość jego segmentów. Ale uważam, że każdy podmiot, jeśli ma odpowiednią strategię może rosnąć organicznie. Tak jak GTS Poland od wielu lat. Czytamy wypowiedzi konkurentów i analityków, tłumaczących, że rynek się kurczy. Ale my mamy mentalność sprintera i nie oglądamy się na boki. Wolimy nie odnosić naszych planów do prognoz rynkowych. Nie szukamy w nim wyjaśnień dla naszych niepowodzeń. Menedżer nie jest od tego. Od 2009 r. średnioroczna stopa wzrostu przychodów naszego biznesu, to ponad 4 proc., a EBITDA rośnie praktycznie o 5 proc. co roku. Także w I połowie 2013 r. nasze przychody wzrosły o 3 proc. do 246 mln zł, z zysk EBITDA o 5 proc. do 71 mln zł.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas