Wojciech Wasilewski: Nokia nam niestraszna

Udział Samsunga w polskim rynku telefonów komórkowych sięga obecnie 35 proc. Stąd tylko krok do zdystansowania Nokii i objęcia pozycji lidera. Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska mówi w rozmowie z rpkom.pl, że nie boi się podjąć tego wyzwania. Ośmiela go fakt, że w IV kwartale sprzedał w Polsce ponad jeden milion komórek.

Publikacja: 24.12.2009 17:20

Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska

Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska

Foto: Samsung

[b]Rpkom: – Jaki ten rok był dla komórkowego działu Samsunga w Polsce? Ile telefonów sprzedacie i jaki jest wasz udział w rynku?[/b]

[i]Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska[/i]: – Rok był raczej trudny dla całej branży z racji słabej złotówki. To sprawiło, że produkty importowane musiały podrożeć, a to z kolei ostudziło nastroje konsumentów. Samsungowi udało się jednak zwiększyć sprzedaż w porównaniu z rokiem ubiegłym. Możemy zaliczyć ten rok, a szczególnie jego końcówkę, do udanych. W samym czwartym kwartale sprzedaliśmy ponad milion telefonów. Wypromowaliśmy wiele nowych modeli. Najlepiej sprzedającym się telefonem w Polsce jest Samsung Avila, a kilka innych telefonów z naszej oferty jest w czołówce najlepiej sprzedających się produktów na rynku. Jesteśmy zdecydowanym liderem w najszybciej rosnącej kategorii telefonów z dotykowym wyświetlaczem. Na dzień dzisiejszy mamy około 35-procentowy udział w rynku i optymistycznie patrzymy w przyszłość.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem