[b]Rpkom: – Jaki ten rok był dla komórkowego działu Samsunga w Polsce? Ile telefonów sprzedacie i jaki jest wasz udział w rynku?[/b]
[i]Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska[/i]: – Rok był raczej trudny dla całej branży z racji słabej złotówki. To sprawiło, że produkty importowane musiały podrożeć, a to z kolei ostudziło nastroje konsumentów. Samsungowi udało się jednak zwiększyć sprzedaż w porównaniu z rokiem ubiegłym. Możemy zaliczyć ten rok, a szczególnie jego końcówkę, do udanych. W samym czwartym kwartale sprzedaliśmy ponad milion telefonów. Wypromowaliśmy wiele nowych modeli. Najlepiej sprzedającym się telefonem w Polsce jest Samsung Avila, a kilka innych telefonów z naszej oferty jest w czołówce najlepiej sprzedających się produktów na rynku. Jesteśmy zdecydowanym liderem w najszybciej rosnącej kategorii telefonów z dotykowym wyświetlaczem. Na dzień dzisiejszy mamy około 35-procentowy udział w rynku i optymistycznie patrzymy w przyszłość.