Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 23:41 Publikacja: 15.09.2010 15:19
Przeprowadzone w 17 krajach na 20 tys. respondentów przez [b]Nokia Siemens Networks[/b] badanie Acquisition and Retention Study ujawniło ciemniejszą stronę rynku smartfonów, najbardziej obiecującego i zasykownego dla operatorów segmentu komórkowego biznesu. Według wyliczeń, aż jedna trzecia użytkowników tego typu urządzeń jest gotowa na zmianę operatora telekomunikacyjnego w przeciągu najbliższego roku.
Co więcej, odsetek klientów sieci komórkowych którzy zamierzają zmienić operatora na natkich rynkach jak Niemcy, Wielka Brytania czy USA wzrósł znacząco od 2008 r. Jak podaje NSN, np. w Wielkiej Brytanii aż 45 proc. użytkowników smartfonów deklaruje, że miało negatywne doświadczenia związane ze swoim smartfonem i usługami dostępnymi za jego pośrednictwem. Głównym powodem rosnącego tzw. wskaźnika churn (rezygnacje klientów) jest niezadowolenie z jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas