Aktualizacja: 09.05.2025 20:21 Publikacja: 15.09.2010 15:19
Przeprowadzone w 17 krajach na 20 tys. respondentów przez [b]Nokia Siemens Networks[/b] badanie Acquisition and Retention Study ujawniło ciemniejszą stronę rynku smartfonów, najbardziej obiecującego i zasykownego dla operatorów segmentu komórkowego biznesu. Według wyliczeń, aż jedna trzecia użytkowników tego typu urządzeń jest gotowa na zmianę operatora telekomunikacyjnego w przeciągu najbliższego roku.
Co więcej, odsetek klientów sieci komórkowych którzy zamierzają zmienić operatora na natkich rynkach jak Niemcy, Wielka Brytania czy USA wzrósł znacząco od 2008 r. Jak podaje NSN, np. w Wielkiej Brytanii aż 45 proc. użytkowników smartfonów deklaruje, że miało negatywne doświadczenia związane ze swoim smartfonem i usługami dostępnymi za jego pośrednictwem. Głównym powodem rosnącego tzw. wskaźnika churn (rezygnacje klientów) jest niezadowolenie z jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas