Reklama
Rozwiń
Reklama

PIIT: koniec z połączeniami „na zawrotkę”

Publikacja: 16.09.2013 12:41

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji opublikowała swoje stanowisko w procesie konsultacji tzw. Aneksu Antyfraudowego. W sierpniu br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował projekt dokumentu, który mógłby stanowić standardowy element porozumień międzyoperatorskich i przeciwdziałać nadużyciom na rynku telekomunikacyjnym.

PIIT w swoim stanowisku proponuje m.in. doprecyzowanie pojęcia „Nadużycia telekomunikacyjnego”, m.in. o enumerytywne wymienie takich zjawisk, jak generowanie sztucznego ruchu, zapętlanie połączeń, czy też tranzyt lub terminowanie połączeń na podstawie umów abonenckich (czyli np. karty SIM w bramkach FCT). Projekt PIIT wprowadza także jeszcze dalej idące pojęcie „Oszustwa telekomunikacyjnego”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama