Reklama
Rozwiń

Rynek tabletów w 2017 roku według IDC

Publikacja: 07.02.2018 20:01

Zgodnie z przewidywaniami, tablety przestały być urządzeniami pierwszego wyboru. Ich miejsce zajmują sprzęty all-in-one, które łączą funkcjonalności tabletu i komputera. Cały rynek – szacuje firma analityczna IDC – skurczył się w czwartym kwartale 2017 roku z 53,8 do 49,6 mln sprzedanych sztuk. Oznacza to spadek rok do roku o 7,9 proc. w najlepszym dla dostawców okresie roku.

Prym w sprzedaży wiedzie Apple, na którego iPady zdecydowało się 13,2 mln klientów czyli o 0,6 proc, więcej niż przed rokiem a analogicznym okresie. Również w całym roku firma z Cupertino zamknęła na plusie sprzedając 43,8 mln czyli o 3 proc. więcej niż w całym 2016 roku. Daje to koncernowi aż 26,8 proc. udział w globalnym rynku w tym segmencie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości