Aktualizacja: 11.05.2025 16:52 Publikacja: 27.12.2012 17:34
Foto: ROL
Od 2009 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce spada. Do 2011 r. również przychody operatorów z segmentu biznesowego notowały spadki, chociaż na nieco niższym poziomie. W 2012 r. jednak sytuacja uległa zmianie – uważają analitycy firmy consultingowej PMR.
Jak wynika z ich analiz, w kończącym się 2012 roku, operatorzy po raz pierwszy od 4 lat zanotowali wzrost przychodów od klientów biznesowych. Był on jednak na tyle niewielki (0,8 proc.), że nie zrekompensował branży spadku w segmencie indywidualnym.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas