Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Operator skrytykował stworzoną przez poznańską spółkę Entellico internetową usługę optymalizacji wydatków na usługi komórkowe. – Udostępnienie osobie trzeciej kodu abonenckiego, który jest kluczem do zarzadzania kontem klienta, to naruszenie regulaminu i może być podstawą do rozwiązania przez operatora umowy – uznali prawnicy spółki.

Publikacja: 22.03.2011 09:09

Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Foto: rpkom.pl

Dwa tygodnie temu wystartował Projekt Blupill, internetowa usługa optymalizacji wydatków na usługi komórkowe stworzona przez Entellico, start-up z Poznania. Serwis rpkom.pl informował już o starcie usługi w tej wiadomości.

Przypomnijmy – Blupill oferuje wyszukanie optymalnych, jak najtańszych dla konkretnego użytkownika taryf i usług przy zachowaniu podobnego stopnia ich wykorzystania. Operacja wykonywana po wprowadzeniu przez użytkownika do aplikacji (uruchamianej lokalnie, w pamięci RAM komputera) swojego numeru telefonu oraz hasła dostępu do internetowej platformy obsługi abonenta.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa