Reklama

Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Operator skrytykował stworzoną przez poznańską spółkę Entellico internetową usługę optymalizacji wydatków na usługi komórkowe. – Udostępnienie osobie trzeciej kodu abonenckiego, który jest kluczem do zarzadzania kontem klienta, to naruszenie regulaminu i może być podstawą do rozwiązania przez operatora umowy – uznali prawnicy spółki.

Publikacja: 22.03.2011 09:09

Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Foto: rpkom.pl

Dwa tygodnie temu wystartował Projekt Blupill, internetowa usługa optymalizacji wydatków na usługi komórkowe stworzona przez Entellico, start-up z Poznania. Serwis rpkom.pl informował już o starcie usługi w tej wiadomości.

Przypomnijmy – Blupill oferuje wyszukanie optymalnych, jak najtańszych dla konkretnego użytkownika taryf i usług przy zachowaniu podobnego stopnia ich wykorzystania. Operacja wykonywana po wprowadzeniu przez użytkownika do aplikacji (uruchamianej lokalnie, w pamięci RAM komputera) swojego numeru telefonu oraz hasła dostępu do internetowej platformy obsługi abonenta.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama