Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Operator skrytykował stworzoną przez poznańską spółkę Entellico internetową usługę optymalizacji wydatków na usługi komórkowe. – Udostępnienie osobie trzeciej kodu abonenckiego, który jest kluczem do zarzadzania kontem klienta, to naruszenie regulaminu i może być podstawą do rozwiązania przez operatora umowy – uznali prawnicy spółki.

Publikacja: 22.03.2011 09:09

Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Foto: rpkom.pl

Dwa tygodnie temu wystartował Projekt Blupill, internetowa usługa optymalizacji wydatków na usługi komórkowe stworzona przez Entellico, start-up z Poznania. Serwis rpkom.pl informował już o starcie usługi w tej wiadomości.

Przypomnijmy – Blupill oferuje wyszukanie optymalnych, jak najtańszych dla konkretnego użytkownika taryf i usług przy zachowaniu podobnego stopnia ich wykorzystania. Operacja wykonywana po wprowadzeniu przez użytkownika do aplikacji (uruchamianej lokalnie, w pamięci RAM komputera) swojego numeru telefonu oraz hasła dostępu do internetowej platformy obsługi abonenta.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne