Reklama

Nielimitowany dostęp coraz częściej limitowany

Klienci usług mobilnego dostępu do internetu z taryfami nielimitowanymi, to problem dla amerykańskich operatorów komórkowych. Cała trójka z wielkiej czwórki zaczęła stosować ograniczenia wobec klientów, którzy intensywnie korzystają z internetu przez smarfony i ściągają gigabajty danych. Na razie na taki krok nie zdecydował się tylko najmniejszy z wielkich, czyli Sprint Nextel

Publikacja: 20.02.2012 07:30

Nielimitowany dostęp coraz częściej limitowany

Foto: ROL

Najsilniej szykany odczuwają dzisiaj klienci mobilnego dostępu AT&T. Abonent tej sieci, który kilka lat temu zaabonował taryfę bez limitów transferu, a który miesięcznie ściągnie więcej niż 2 GB danych, może pewnego dnia być zaskoczony prędkością z jaką jego smartfon łączy się z internetem. Będzie musiał  praktycznie zapomnieć o używaniu GPS, czy oglądaniu filmów na YouTube. Operator bowiem zaczyna w takich przypadkach ograniczać prędkość transferu nawet o 99 proc. Wielu klientów AT&T skarży się głośno, że to czyni ich smartfony praktycznie bezużytecznymi.  Mogą je bowiem wykorzystywać w zasadzie tylko do rozmów telefonicznych i wysyłania SMS.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama