Reklama
Rozwiń
Reklama

Ofcom nakazuje operatorom zwrot pieniędzy klientom

Publikacja: 15.11.2010 10:32

[b]Ofcom[/b], brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego nakazał tamtejszym operatorom zwracanie pieniędzy klientom, którzy zmieniają dostawcę usług, w sytuacji kiedy u dotychczasowego operatora wykupili oni np. usługi przedpłacone, których ważność wygasa po zmianie operatora.

Jak tłumaczy brytyjski regulator, chodzi np. o wnoszone z góry opłaty za dzierżawę linii lub niewykorzystane pule usług promocyjnych, których okres ważności wykracza poza datę zmiany operatora przez klienta. Według szacunków Ofcom nie zwracając takich zaległych sum operatorzy brytyjscy co roku zyskują ok. 10 mln funtów. Do tej pory do poleceń Ofcomu zastosowało się tylko trzech operatorów działających w Wielkiej Brytanii: [b]BT[/b], [b]Orange[/b] oraz pocztowy [b]Post Office[/b]. Kilkanaście dni temu wprowadził je także [b]T-Mobile[/b].

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama