Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2025 22:47 Publikacja: 15.11.2010 10:32
[b]Ofcom[/b], brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego nakazał tamtejszym operatorom zwracanie pieniędzy klientom, którzy zmieniają dostawcę usług, w sytuacji kiedy u dotychczasowego operatora wykupili oni np. usługi przedpłacone, których ważność wygasa po zmianie operatora.
Jak tłumaczy brytyjski regulator, chodzi np. o wnoszone z góry opłaty za dzierżawę linii lub niewykorzystane pule usług promocyjnych, których okres ważności wykracza poza datę zmiany operatora przez klienta. Według szacunków Ofcom nie zwracając takich zaległych sum operatorzy brytyjscy co roku zyskują ok. 10 mln funtów. Do tej pory do poleceń Ofcomu zastosowało się tylko trzech operatorów działających w Wielkiej Brytanii: [b]BT[/b], [b]Orange[/b] oraz pocztowy [b]Post Office[/b]. Kilkanaście dni temu wprowadził je także [b]T-Mobile[/b].
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas