Ofcom nakazuje operatorom zwrot pieniędzy klientom

Publikacja: 15.11.2010 10:32

[b]Ofcom[/b], brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego nakazał tamtejszym operatorom zwracanie pieniędzy klientom, którzy zmieniają dostawcę usług, w sytuacji kiedy u dotychczasowego operatora wykupili oni np. usługi przedpłacone, których ważność wygasa po zmianie operatora.

Jak tłumaczy brytyjski regulator, chodzi np. o wnoszone z góry opłaty za dzierżawę linii lub niewykorzystane pule usług promocyjnych, których okres ważności wykracza poza datę zmiany operatora przez klienta. Według szacunków Ofcom nie zwracając takich zaległych sum operatorzy brytyjscy co roku zyskują ok. 10 mln funtów. Do tej pory do poleceń Ofcomu zastosowało się tylko trzech operatorów działających w Wielkiej Brytanii: [b]BT[/b], [b]Orange[/b] oraz pocztowy [b]Post Office[/b]. Kilkanaście dni temu wprowadził je także [b]T-Mobile[/b].

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń