W handlu internetowym powoli zaczyna się zmiana, jaką można zaobserwować w całej gospodarce. Bardzo szybko rośnie znaczenie sprzedaży usług przez internet, np. gastronomicznych czy kosmetycznych, jak również takich, które świadczone są również za pośrednictwem internetu. To choćby kursy językowe, ale także konsultacje medyczne.
Ten rynek również zderza się z barierą w postaci zwyczajów konsumenckich, związanych choćby z formą zamawiania usługi, ale przede wszystkim – sposobu płacenia.
CZYTAJ TAKŻE: Polacy polubili aplikacje do wynajmu pojazdów
– Warto pamiętać o grupie konsumentów, którym zmiana nawyków płatniczych przychodzi z większą trudnością – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. – Dopóki zmiana przyzwyczajeń Polaków nie dokona się w pełni, firmy powinny pozostawić swoim klientom możliwość wyboru preferowanej formy zapłaty, a wśród nich również gotówki – dodaje.
Doskonale możliwości tkwiące w handlu internetowym wykorzystały właśnie firmy zajmujące się transportem, zarówno taksówkami, jak i innymi pojazdami, np. coraz modniejszymi hulajnogami.