Aktualizacja: 11.05.2025 15:40 Publikacja: 04.12.2017 21:00
Foto: 123RF
Wciąż aż 57 proc. firm nie wydzieliło jeszcze ze swoich budżetów środków na wdrożenie nowych unijnych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) – wynika z analiz przeprowadzonych przez SpiceWorks.
Choć nowe unijne przepisy wchodzą w życie już za kilka miesięcy, to wiele wskazuje na to, że spora część przedsiębiorstw nie zdąży się przygotować do ich stosowania. Firmy wciąż mają bardzo wiele do zrobienia choćby w kwestii dostosowania wewnętrznych procedur do regulacji.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas