Aktualizacja: 09.05.2025 20:20 Publikacja: 02.09.2019 13:26
Foto: Disney Enterprises, Inc.
Tegoroczny letni sezon w kinach był wyjątkowo nieudany dla większości filmowych gigantów zza Oceanu. W okresie liczonym od pierwszego piątku maja (3 maja) do amerykańskiego Święta Pracy (2 września) przychody z produkcji kinowych wyniosły ok. 4,32 mld dol. – to o 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadek nie jest przerażający – choćby w porównaniu z latem 2017 r., kiedy sięgnął aż 14 proc. względem roku poprzedniego – ale wynik jest daleki od zadowalającego.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas