Reklama
Rozwiń

To już wojna o zakupy spożywcze w internecie

Sklep internetowy Carrefoura rozszerza dostawy na całą Polskę. Eurocash chce przejąć kontrolę nad Frisco.

Publikacja: 08.10.2019 21:17

To już wojna o zakupy spożywcze w internecie

Foto: Bloomberg

Choć zakupy spożywcze w internecie robi już nawet co czwarty Polak, to jednak wiele osób czyni to sporadycznie. W efekcie kanał online odpowiada za mniej niż 1 proc. rynku, co jest bardzo niskim udziałem. Dla porównania, w elektronice ok. 20 proc. sprzedaży to e-sklepy.

Może się to jednak zmienić z powodu choćby zakazu handlu w niedzielę. Dla wielu konsumentów brak wolnego dnia na zakupy oznacza, że chętniej niż kiedyś zdecydują się na ich zrobienie online. Tym bardziej że wizyta w jakimkolwiek sklepie w sobotę oznacza stanie w ogromnych kolejkach i stratę czasu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły