To już wojna o zakupy spożywcze w internecie

Sklep internetowy Carrefoura rozszerza dostawy na całą Polskę. Eurocash chce przejąć kontrolę nad Frisco.

Publikacja: 08.10.2019 21:17

To już wojna o zakupy spożywcze w internecie

Foto: Bloomberg

Choć zakupy spożywcze w internecie robi już nawet co czwarty Polak, to jednak wiele osób czyni to sporadycznie. W efekcie kanał online odpowiada za mniej niż 1 proc. rynku, co jest bardzo niskim udziałem. Dla porównania, w elektronice ok. 20 proc. sprzedaży to e-sklepy.

Może się to jednak zmienić z powodu choćby zakazu handlu w niedzielę. Dla wielu konsumentów brak wolnego dnia na zakupy oznacza, że chętniej niż kiedyś zdecydują się na ich zrobienie online. Tym bardziej że wizyta w jakimkolwiek sklepie w sobotę oznacza stanie w ogromnych kolejkach i stratę czasu.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku