Szef AliExpress w regionie: Chcemy promować chińskie marki

Polska to dla nas ważny rynek, co pokazał Dzień Singla. Dlatego chcemy pracować nad usprawnianiem dostaw z Chin i obsługi logistycznej – mówi Gary Topp, dyrektor operacyjny na Europę Środkowo-Wschodnią w AliExpress.

Publikacja: 29.12.2019 17:09

Szef AliExpress w regionie: Chcemy promować chińskie marki

Foto: Bloomberg

Ostatni Dzień Singla 11 listopada pokazał, że Polacy chętnie kupują na AliExpress i nasz kraj jest piątym co do wielkości rynkiem dla firmy. Jesteście zadowoleni z wyników?

Nie możemy podawać dokładnych liczb, ale ogólnie – dla całej platformy i grupy Alibaba – ten dzień był wyjątkowo dobry. Polska jest w grupie najważniejszych dla nas rynków, zatem jesteśmy z wyników sprzedaży w kraju bardzo zadowoleni. Widzimy z roku na rok, że Polacy w ten dzień kupują coraz chętniej i kreujemy nowy zwyczaj.

Pozostało 93% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji
Biznes Ludzie Startupy
Reaktory jądrowe coraz mniejsze. Ten szwajcarski liliput może odmienić energetykę
Biznes Ludzie Startupy
Koniec leżanek. Badanie serca będą bardziej mobilne, wygodne i skuteczne
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Biznes Ludzie Startupy
Sztuczna inteligencja wchodzi do szpitali. Polskie firmy mają nowatorskie rozwiązania
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni