Reklama

Szef AliExpress w regionie: Chcemy promować chińskie marki

Polska to dla nas ważny rynek, co pokazał Dzień Singla. Dlatego chcemy pracować nad usprawnianiem dostaw z Chin i obsługi logistycznej – mówi Gary Topp, dyrektor operacyjny na Europę Środkowo-Wschodnią w AliExpress.

Publikacja: 29.12.2019 17:09

Szef AliExpress w regionie: Chcemy promować chińskie marki

Foto: Bloomberg

Ostatni Dzień Singla 11 listopada pokazał, że Polacy chętnie kupują na AliExpress i nasz kraj jest piątym co do wielkości rynkiem dla firmy. Jesteście zadowoleni z wyników?

Nie możemy podawać dokładnych liczb, ale ogólnie – dla całej platformy i grupy Alibaba – ten dzień był wyjątkowo dobry. Polska jest w grupie najważniejszych dla nas rynków, zatem jesteśmy z wyników sprzedaży w kraju bardzo zadowoleni. Widzimy z roku na rok, że Polacy w ten dzień kupują coraz chętniej i kreujemy nowy zwyczaj.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama