Ostatni Dzień Singla 11 listopada pokazał, że Polacy chętnie kupują na AliExpress i nasz kraj jest piątym co do wielkości rynkiem dla firmy. Jesteście zadowoleni z wyników?
Nie możemy podawać dokładnych liczb, ale ogólnie – dla całej platformy i grupy Alibaba – ten dzień był wyjątkowo dobry. Polska jest w grupie najważniejszych dla nas rynków, zatem jesteśmy z wyników sprzedaży w kraju bardzo zadowoleni. Widzimy z roku na rok, że Polacy w ten dzień kupują coraz chętniej i kreujemy nowy zwyczaj.
Co najlepiej się sprzedaje?
Tak smartfony – tu Xiaomi to nasza najpopularniejsza marka, jeśli chodzi o polskich klientów – jak i szereg innych kategorii. W tym roku widzimy również, że bardzo mocno wzrosło zainteresowanie klientów kosmetykami. Także moda czy akcesoria – oraz szeroka kategoria dom i ogród – są popularne. Ogólnie widzimy duży wzrost sprzedaży dokonywanej przez polskich klientów.
Za ten wzrost odpowiadał napływ nowych klientów czy raczej ci stali?