Aktualizacja: 09.05.2025 10:35 Publikacja: 13.09.2016 20:28
Foto: materiały prasowe
Do 600 mln dol. w ciągu czterech lat z obecnych 400 mln dol. może zwiększyć się wartość polskiego rynku gier – szacuje PwC. Obecnie mamy 19. miejsce w globalnym rankingu oraz drugie w Europie Wschodniej.
Eksperci podkreślają, że w Polsce coraz popularniejsze jest kupowanie gier online poprzez wirtualne sklepy, natomiast dystrybucja fizyczna traci powoli na popularności. Przez lata ograniczeniem dla rozwoju tego segmentu był wymóg posiadania karty kredytowej do dokonywania zakupów. Rozwój nowoczesnych możliwości płatności online, jak m.in. PayPal, spowodował wzrost zainteresowania tego rodzaju zakupami i pojawienie się polskich sklepów wirtualnych.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas