Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 00:44 Publikacja: 13.09.2016 20:28
Foto: materiały prasowe
Do 600 mln dol. w ciągu czterech lat z obecnych 400 mln dol. może zwiększyć się wartość polskiego rynku gier – szacuje PwC. Obecnie mamy 19. miejsce w globalnym rankingu oraz drugie w Europie Wschodniej.
Eksperci podkreślają, że w Polsce coraz popularniejsze jest kupowanie gier online poprzez wirtualne sklepy, natomiast dystrybucja fizyczna traci powoli na popularności. Przez lata ograniczeniem dla rozwoju tego segmentu był wymóg posiadania karty kredytowej do dokonywania zakupów. Rozwój nowoczesnych możliwości płatności online, jak m.in. PayPal, spowodował wzrost zainteresowania tego rodzaju zakupami i pojawienie się polskich sklepów wirtualnych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas