Aktualizacja: 10.05.2025 12:22 Publikacja: 01.10.2020 15:57
Foto: Adobe Stock
Od wielu lat rynek zakupów internetowych rośnie w dwucyfrowym tempie, ale ten rok będzie pod tym względem wyjątkowy. Polacy masowo przestawili się na zakupy online, aby uniknąć chodzenia do sklepów w czasie pandemii. Zresztą większość sklepów stacjonarnych i tak przez niemal dwa miesiące była zamknięta.
– Na skutek pandemii ludzie utknęli w domach. Dla wielu osób zamawianie online było jedynym sposobem, by zapewnić sobie dostęp do podstawowych dóbr. W maju 2020 r. konsumenci wydali na zakupy online o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego – mówi Sascha Stockem z Nethansy, spółki specjalizującej się w w kompleksowym wsparciu sprzedaży na Amazonie.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas