Media społecznościowe stają się rywalem gigantów e-handlu

Już połowa użytkowników Instagrama kupuje rzeczy, które najpierw oglądała w tym serwisie – wynika z badań dla agencji BrandLift, które jako pierwsza poznała „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 12.01.2020 19:30

Media społecznościowe stają się rywalem gigantów e-handlu

Foto: Bloomberg

Największa grupa użytkowników kojarzy Instagrama z ubraniami i nowymi trendami, obserwowaniem życia innych oraz kosmetykami. Dla tych dwóch sektorów będzie to coraz istotniejsze medium. – W 2018 roku Instagram udostępnił w Polsce opcję zakupów. To wygodna metoda zwłaszcza dla dóbr kupowanych impulsywnie, czyli pod wpływem chwili. Wystarczy kliknąć w zdjęcie oznaczone w górnym prawym rogu „małą torebeczką” czy na naklejkę produktu w relacjach Instastory i jesteśmy przekierowywani do sklepu marki, która nas zainteresowała – mówi Karina Hertel, dyrektor zarządzający BrandLift.

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji