Ta aplikacja zmieni Messengera w nowy kanał e-handlu

Selmo.io stworzył asystenta facebookowych sprzedawców i rośnie na trendzie „live commerce”. Krakowski startup właśnie pozyskał inwestora – fundusz THCP.

Publikacja: 18.04.2022 21:50

Influencerzy „na żywo” w sieci potrafią sprzedać 15 tys. sztuk produktów w ciągu 5 minut transmisji

Influencerzy „na żywo” w sieci potrafią sprzedać 15 tys. sztuk produktów w ciągu 5 minut transmisji

Foto: shutterstock

Live commerce to jeden z trendów rozwijających się od kilku lat w branży e-commerce. W transmisjach prowadzonych na żywo na popularnych platformach internetowych, takich jak Facebook czy TikTok, sprzedawcy i butiki internetowe łączą pokaz mody z interakcją z użytkownikami. Kupujący deklarują chęć zakupu w komentarzach w trakcie wydarzenia lub bezpośrednio w wiadomościach prywatnych wysyłanych do sklepu, który następnie w ten sam sposób finalizuje zamówienie. Dla klientów tzw. lajwy sprzedażowe są nie tylko wygodnym kanałem zakupowym, pozwalającym robić zakupy z kanapy, obejrzeć ubranie na modelce lub manekinie i szybko dopytać o szczegóły lub skorzystać ze specjalnych rabatów, ale także formą rozrywki. I właśnie na ten nowatorski kanał sprzedaży stawia Selmo.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Bot wystawi fakturę. Wystarczy go o to poprosić
Biznes Ludzie Startupy
Ten wynalazek ma ratować włosy. Zdobył Nagrodę Jamesa Dysona
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes Ludzie Startupy
Gigant wybrał Polskę. Firmy wracają do korzeni i inwestują nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką