Aktualizacja: 08.12.2024 04:26 Publikacja: 18.04.2022 21:50
Influencerzy „na żywo” w sieci potrafią sprzedać 15 tys. sztuk produktów w ciągu 5 minut transmisji
Foto: shutterstock
Live commerce to jeden z trendów rozwijających się od kilku lat w branży e-commerce. W transmisjach prowadzonych na żywo na popularnych platformach internetowych, takich jak Facebook czy TikTok, sprzedawcy i butiki internetowe łączą pokaz mody z interakcją z użytkownikami. Kupujący deklarują chęć zakupu w komentarzach w trakcie wydarzenia lub bezpośrednio w wiadomościach prywatnych wysyłanych do sklepu, który następnie w ten sam sposób finalizuje zamówienie. Dla klientów tzw. lajwy sprzedażowe są nie tylko wygodnym kanałem zakupowym, pozwalającym robić zakupy z kanapy, obejrzeć ubranie na modelce lub manekinie i szybko dopytać o szczegóły lub skorzystać ze specjalnych rabatów, ale także formą rozrywki. I właśnie na ten nowatorski kanał sprzedaży stawia Selmo.
Trójmiejski start-up Maviator opracował prototyp osobowego drona – pojazd jest w pełni funkcjonalny i szykowany do produkcji. Firma właśnie rusza ze zbiórką pieniędzy na rozwój projektu. Maszyna na rynek może trafić w 2025 r.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Start-up z Warszawy sięgnął po AI i opracował aplikację, która daje małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość wystawiania faktur za pomocą promptów głosowych.
Irlandzka innowatorka poszła na wojnę z nowotworami – opracowała technologię, która pozwala, w szczególności kobietom, walczyć z przykrymi skutkami chemioterapii.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Potentat branży finansowej Klarna otwiera w Warszawie europejskie centrum innowacji. Założona przez Sebastiana Siemiątkowskiego firma jest jedną z wielu, które chcą inwestować w Polsce w nowe technologie.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Trójmiejski start-up Maviator opracował prototyp osobowego drona – pojazd jest w pełni funkcjonalny i szykowany do produkcji. Firma właśnie rusza ze zbiórką pieniędzy na rozwój projektu. Maszyna na rynek może trafić w 2025 r.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Start-up z Warszawy sięgnął po AI i opracował aplikację, która daje małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość wystawiania faktur za pomocą promptów głosowych.
Cyrkularne innowacje zaskakują: z jednej strony świetnymi pomysłami, ale z drugiej nie najlepszymi perspektywami.
Start-up założony przez Filipa Kozerę chce zrewolucjonizować tworzenie narzędzi AI. Cieszy, że inwestorzy wyłożyli na niego właśnie fortunę, ale i martwi, że polskie technologie wypływają za granicę.
Pomysł stworzenia funduszu innowacji pod egidą resortu obrony i mocne zaangażowanie armii w rozwój technologii sztucznej inteligencji to kierunki, które zdaniem ekspertów mogłyby zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Jest jednak „ale”.
Gdański medtech BrainScan zamierza pozyskać miliony złotych m.in. na certyfikację w amerykańskiej Agencji Żywności i Leków. W tym celu notowana na NewConnect spółka zamierza wkrótce przeprowadzić emisję akcji – ustaliła „Rzeczpospolita”.
Nasz eksportowy rodzynek w świecie sztucznej inteligencji, budzący także obawy za oceanem, otworzy w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. To może być początek budowy wielkiego ekosystemu AI w naszym kraju.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas