Reklama
Rozwiń
Reklama

Ta aplikacja zmieni Messengera w nowy kanał e-handlu

Selmo.io stworzył asystenta facebookowych sprzedawców i rośnie na trendzie „live commerce”. Krakowski startup właśnie pozyskał inwestora – fundusz THCP.

Publikacja: 18.04.2022 21:50

Influencerzy „na żywo” w sieci potrafią sprzedać 15 tys. sztuk produktów w ciągu 5 minut transmisji

Influencerzy „na żywo” w sieci potrafią sprzedać 15 tys. sztuk produktów w ciągu 5 minut transmisji

Foto: shutterstock

Live commerce to jeden z trendów rozwijających się od kilku lat w branży e-commerce. W transmisjach prowadzonych na żywo na popularnych platformach internetowych, takich jak Facebook czy TikTok, sprzedawcy i butiki internetowe łączą pokaz mody z interakcją z użytkownikami. Kupujący deklarują chęć zakupu w komentarzach w trakcie wydarzenia lub bezpośrednio w wiadomościach prywatnych wysyłanych do sklepu, który następnie w ten sam sposób finalizuje zamówienie. Dla klientów tzw. lajwy sprzedażowe są nie tylko wygodnym kanałem zakupowym, pozwalającym robić zakupy z kanapy, obejrzeć ubranie na modelce lub manekinie i szybko dopytać o szczegóły lub skorzystać ze specjalnych rabatów, ale także formą rozrywki. I właśnie na ten nowatorski kanał sprzedaży stawia Selmo.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama