Aktualizacja: 05.02.2025 10:36 Publikacja: 19.09.2022 12:50
Platforma Choice QR usprawnia obsługę gości
Foto: shutterstock
Choice QR rozwija nietypowe narzędzie do obsługi i komunikacji klienta w gastronomii. Umożliwia ono restauracjom szybką budowę własnej strony internetowej z funkcjami cyfrowego menu, e-zamówień, ale także rezerwacji stolików czy płatności online. Platforma usprawnia obsługę gości i poprawia ich doświadczenie na wszystkich etapach wizyty – zaczynając jeszcze przed nią, a kończąc na płatności. Nietypowym dla tej branży rozwiązaniem jest możliwość zamówienia online stolika w lokalu – automatycznie i bez konieczności dzwonienia, a więc bez angażowania obsługi. Na miejscu goście restauracji mogą zeskanować kod QR i zapoznać się z menu na ekranach swoich smartfonów, a następnie mogą też złożyć zamówienie do stolika. Na koniec również zapłacą online (choć również kartą, BLIK-iem czy apkami: Apple Pay lub Google Pay, w tym z opcją doliczenia napiwku). Ale Choice QR umożliwia też obsługę zamówień w dostawie i na wynos. Ponadto platforma integruje się też z systemami POS oraz systemami firm kurierskich (m.in. Stava i Stuart).
W mętnej wodzie rosyjskiego biznesu kobieta-miliarderka to rzadki okaz. Tatiana Kim swój pomysł na sklep internetowy przekształciła w wart ponad 10 mld dol. biznes. W noworocznym prezencie kupiła sobie najwyższy budynek Moskwy.
Podobnie jak przy każdym wyjeździe poza granice kraju, również zimą warto pamiętać o zapewnieniu sobie i naszym najbliższym ochrony, jaką daje właściwa polisa ubezpieczeniowa na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
Już 18-19 lutego odbędą się w Kielcach XXVII Międzynarodowe Targi Energetyki i Elektrotechniki oraz Odnawialnych Źródeł Energii ENEX, których Huawei Polska jest wyłącznym partnerem. Na stoisku w hali 6-D03, firma zaprezentuje swój innowacyjny ekosystem FusionSolar, przyczyniający się do transformacji energetycznej w sektorze prosumenckim, komercyjnym i przemysłowym oraz w wielkoskalowych instalacji fotowoltaicznych.
Inwestorzy wpompowali w firmę ElevenLabs, która tworzy syntetyczne głosy trudne do odróżnienia od naturalnych, kolejne setki milionów dolarów, a jej wycena wynosi już ponad 3 mld dol. Triumfalny pochód przez USA wciąż trwa.
Polski start-up Holi Health, uznany za jeden z 10 najbardziej innowacyjnych w obszarze zdrowia i wellness w UE, szykuje mocną ekspansję. Na celowniku są Włochy i Hiszpania.
Projekt technologii biometrycznej, która niweluje konieczność posiadania portfela, zyskuje kolejne funkcjonalności.
Mimo rozwijania oferty o nowe dania, hot dogi są nadal zdecydowanie najbardziej ulubioną przekąską klientów sklepów tej sieci. W 2024 roku sprzedało się ich w sumie aż 85 milionów.
Innowacyjne firmy na wczesnym etapie rozwoju miały w minionym roku kłopot z pozyskaniem kapitału, ale – wedle zapowiedzi PFR – rok 2025 przyniesie długo oczekiwane ożywienie. Eksperci wieszczą, że inwestycje przebiją pułap 3 mld zł.
W 2024 r. ruch w tego typu lokalach gastronomicznych spadł o 3,6 proc., choć inne formaty typu fastfood zyskały klientów. Może to być efekt zarówno silniejszej konkurencji sklepów, np. Żabki, jak i rosnącej popularności innego typu dań.
Daniel Ek, twórca Spotify, od kilku lat rozwija nową firmę w branży zupełnie innej niż rozrywka. Jego startup pochwalił się właśnie imponującymi wynikami zainteresowania na całym świecie.
Jest poniedziałek, 27 stycznia – na codzienny podcast „Rzeczpospolitej” o gospodarce „Twój Biznes” zaprasza Bartłomiej Kawałek. Dziś przyjrzymy się rosnącej liczbie salonów piękności w Polsce, ambitnym planom Wielkiej Brytanii na rozwiązanie kryzysu mieszkaniowego, ekspansji polskiego startupu ElevenLabs w USA oraz możliwym planom budowy drugiej elektrowni jądrowej w Polsce.
Kilkanaście pizzerii na świecie wypowiedziało wojnę podawaniu pizzy hawajskiej. Czyli do typowych składników dodawany jest ananas. To prowokacja, czy chwyt marketingowy?
Inwestorzy wpompowali w firmę ElevenLabs, która tworzy syntetyczne głosy trudne do odróżnienia od naturalnych, kolejne setki milionów dolarów, a jej wycena wynosi już ponad 3 mld dol. Triumfalny pochód przez USA wciąż trwa.
Stworzyli zaawansowaną technologię dla bezobsługowych sklepów Żabka Nano, a teraz po ich rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji sięgają szpitale. System od VitVio „zwiększa wydajność i bezpieczeństwo na salach operacyjnych".
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas