Aktualizacja: 11.05.2025 11:19 Publikacja: 19.09.2022 12:50
Platforma Choice QR usprawnia obsługę gości
Foto: shutterstock
Choice QR rozwija nietypowe narzędzie do obsługi i komunikacji klienta w gastronomii. Umożliwia ono restauracjom szybką budowę własnej strony internetowej z funkcjami cyfrowego menu, e-zamówień, ale także rezerwacji stolików czy płatności online. Platforma usprawnia obsługę gości i poprawia ich doświadczenie na wszystkich etapach wizyty – zaczynając jeszcze przed nią, a kończąc na płatności. Nietypowym dla tej branży rozwiązaniem jest możliwość zamówienia online stolika w lokalu – automatycznie i bez konieczności dzwonienia, a więc bez angażowania obsługi. Na miejscu goście restauracji mogą zeskanować kod QR i zapoznać się z menu na ekranach swoich smartfonów, a następnie mogą też złożyć zamówienie do stolika. Na koniec również zapłacą online (choć również kartą, BLIK-iem czy apkami: Apple Pay lub Google Pay, w tym z opcją doliczenia napiwku). Ale Choice QR umożliwia też obsługę zamówień w dostawie i na wynos. Ponadto platforma integruje się też z systemami POS oraz systemami firm kurierskich (m.in. Stava i Stuart).
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas