Polski start-up chce zewolucjonizować tradycyjne sklepy. Weszli do Dubaju

To oni maczali palce w powstaniu bezobsługowej Żabki w fabryce Tesli pod Berlinem i stworzeniu w Dubaju nowatorskiego formatu sklepu – phygital store.

Publikacja: 26.09.2022 14:21

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. o

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. obejmie Wlk. Brytanię i Izrael, a w przyszłym roku spółka wejdzie m.in. na rynki węgierski i bułgarski

Foto: andrzej-peszek-photographer-nanovo-cinema-city

Nanovo, rodzima spółka technologiczna, działający w branży nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej, rozszerza swoją obecność nie tylko na rynkach Europy, ale również Azji. Projekty start-upu wyznaczają trendy w zakresie „smart” handlu. A dowodem tego może być jedno z ostatnich przedsięwzięć spółki – tzw. phygital store. Chodzi o koncept, który łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical). Nowatorska placówka ruszyła w Dubaju. Projekt od Nanovo jest pierwszym tego typu konceptem w tamtym regionie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki