Reklama

Polski start-up chce zewolucjonizować tradycyjne sklepy. Weszli do Dubaju

To oni maczali palce w powstaniu bezobsługowej Żabki w fabryce Tesli pod Berlinem i stworzeniu w Dubaju nowatorskiego formatu sklepu – phygital store.

Publikacja: 26.09.2022 14:21

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. o

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. obejmie Wlk. Brytanię i Izrael, a w przyszłym roku spółka wejdzie m.in. na rynki węgierski i bułgarski

Foto: andrzej-peszek-photographer-nanovo-cinema-city

Nanovo, rodzima spółka technologiczna, działający w branży nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej, rozszerza swoją obecność nie tylko na rynkach Europy, ale również Azji. Projekty start-upu wyznaczają trendy w zakresie „smart” handlu. A dowodem tego może być jedno z ostatnich przedsięwzięć spółki – tzw. phygital store. Chodzi o koncept, który łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical). Nowatorska placówka ruszyła w Dubaju. Projekt od Nanovo jest pierwszym tego typu konceptem w tamtym regionie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama