Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 09:33 Publikacja: 26.09.2022 14:21
Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. obejmie Wlk. Brytanię i Izrael, a w przyszłym roku spółka wejdzie m.in. na rynki węgierski i bułgarski
Foto: andrzej-peszek-photographer-nanovo-cinema-city
Nanovo, rodzima spółka technologiczna, działający w branży nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej, rozszerza swoją obecność nie tylko na rynkach Europy, ale również Azji. Projekty start-upu wyznaczają trendy w zakresie „smart” handlu. A dowodem tego może być jedno z ostatnich przedsięwzięć spółki – tzw. phygital store. Chodzi o koncept, który łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical). Nowatorska placówka ruszyła w Dubaju. Projekt od Nanovo jest pierwszym tego typu konceptem w tamtym regionie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas