Nanovo, rodzima spółka technologiczna, działający w branży nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej, rozszerza swoją obecność nie tylko na rynkach Europy, ale również Azji. Projekty start-upu wyznaczają trendy w zakresie „smart” handlu. A dowodem tego może być jedno z ostatnich przedsięwzięć spółki – tzw. phygital store. Chodzi o koncept, który łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical). Nowatorska placówka ruszyła w Dubaju. Projekt od Nanovo jest pierwszym tego typu konceptem w tamtym regionie.
Współpraca z Cinema City otwiera nowe rynki
Spółka działa m.in. w branży tzw. digital signage, czyli zaawansowanych systemów zarządzania treścią wizualną eksponowaną na elektronicznych wyświetlaczach. Do tej pory rodzimy start-up był obecny za granicą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. To tu realizował m.in. wdrożenia dla Sephory, CCC i Modivo. W naszym kraju wdrożył innowacyjne rozwiązanie typu endless aisle (koncept zamawiania usług, produktów online podczas wizyty w stacjonarnej placówce) z aplikacją podpisu elektronicznego w całej sieci PKO BP. Teraz jednak nadchodzi okres ekspansji. M.in. dzięki współpracy z Cinema City firma jeszcze w br. wejdzie na rynki brytyjski i izraelski, zaś w 2023 r. wprowadzi zaawansowane technologie do Bułgarii, Czech i na Węgry. W ramach umowy z Cinema City Polacy będą odpowiedzialni za „kontekstową dystrybucję treści” na ekranach LCD i LED w sieciach kin. – Jesteśmy w trakcie fazy pilotażowej, a do końca 2022 r. planujemy pełne wdrożenia – mówi Piotr Badowski, prezes Nanovo.
Czytaj więcej
Tego chyba nie spodziewał się nikt – sieć popularnych sklepów spożywczych, znana z zamiłowania do nowych technologii – chce zająć się gamingiem. Żabka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP nową nazwę – Żabu.
Spółka nawiązała również partnerstwo technologiczne z 6thStreet.com, jedną z najszybciej rozwijających się firm e-commerce branży fashion w Zatoce Perskiej. To właśnie dla niej Nanovo zaprojektował i wdrożył phygital store. Ale to nie koniec wyjątkowych projektów pod marką polskiego start-upu za granicą. Jednym z najbardziej spektakularnych z pewnością jest udział w sierpniowym uruchomieniu bezobsługowego sklepu Żabka Nano w Tesla Gigafactory pod Berlinem (to pierwsze zagraniczne wykorzystanie tego konceptu).
– Żabka Nano jest dla nas ważnym obszarem biznesowym, ale także przestrzenią do rozwoju i wdrożeń przełomowych rozwiązań technologicznych. Należymy do ścisłego grona firm wspierających projekt i budowę sklepów autonomicznych. Odpowiadamy za istotny obszar: przeprowadzenie klienta sklepu przez proces otwarcia i wejścia – wyjaśnia Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.