Reklama
Rozwiń

Polski start-up chce zewolucjonizować tradycyjne sklepy. Weszli do Dubaju

To oni maczali palce w powstaniu bezobsługowej Żabki w fabryce Tesli pod Berlinem i stworzeniu w Dubaju nowatorskiego formatu sklepu – phygital store.

Publikacja: 26.09.2022 14:21

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. o

Start-up Nanovo, dzięki współpracy z Cinema City, rusza ostro w świat. Ekspansja jeszcze w 2022 r. obejmie Wlk. Brytanię i Izrael, a w przyszłym roku spółka wejdzie m.in. na rynki węgierski i bułgarski

Foto: andrzej-peszek-photographer-nanovo-cinema-city

Nanovo, rodzima spółka technologiczna, działający w branży nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej, rozszerza swoją obecność nie tylko na rynkach Europy, ale również Azji. Projekty start-upu wyznaczają trendy w zakresie „smart” handlu. A dowodem tego może być jedno z ostatnich przedsięwzięć spółki – tzw. phygital store. Chodzi o koncept, który łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical). Nowatorska placówka ruszyła w Dubaju. Projekt od Nanovo jest pierwszym tego typu konceptem w tamtym regionie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły