Polskie mobilne kasy mają skończyć z kolejkami w sklepach. Sam je pchasz

Start-up ZeroQs chce odmienić nasze doświadczenia zakupowe. Po innowację spółki już sięgnęły placówki Społem i Detal Centrum. Projekt przyciągnął też wielkie sieci.

Publikacja: 13.11.2023 17:11

SmarCart to nie zwykły koszyk, ale mobilna kasa. Za tzw. inteligentnym wózkiem sklepowym stoi olszty

SmarCart to nie zwykły koszyk, ale mobilna kasa. Za tzw. inteligentnym wózkiem sklepowym stoi olsztyński start-up ZeroQs. Jego rozwiązanie już wdrażają sieci handlowe

Foto: mat. pras.

Rodzimy start-up opracował technologię tzw. mobilnych kas samoobsługowych – ich działanie przetestował już m.in. w kilku dużych sieciach sklepów. Technologia, która pozwala unikać kolejek poprzez automatyczne skanowanie produktów w momencie wkładania ich do koszyka i naliczanie płatność podczas opuszczania sklepu, to projekt, który w nieodległej przyszłości ma szansę stać się nowym standardem w handlu detalicznym. Takie nowatorskie rozwiązanie z jednej strony poprawia bowiem poziom doświadczeń zakupowych klientów, a z drugiej redukuje koszty sieci związane z zatrudnieniem, czynnikiem błędu ludzkiego i kradzieżami.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej