Reklama

Kryzys zdrowia psychicznego w Polsce. Ten start-up ma pomóc pracownikom

Platforma wsparcia psychologicznego, działająca w modelu subskrypcyjnym, założona przez znaną psycholożkę Małgorzatę Ohme, łapie wiatr w żagle.

Publikacja: 20.02.2024 10:04

Twórcy platformy Mindgram rozwinęli biznes dzięki pandemii. Teraz chcą ruszyć z ekspansją

Twórcy platformy Mindgram rozwinęli biznes dzięki pandemii. Teraz chcą ruszyć z ekspansją

Foto: AdobeStock

Pomoc psychologa jako pracowniczy benefit? A dlaczego nie. Taki pomysł z powodzeniem rozwija start-up Mindgram. Dzięki aplikacji opłacanej przez pracodawców pracownicy zyskują dostęp do różnorodnych form wsparcia: od warsztatów grupowych, przez rozbudowaną bibliotekę wideo, czat z psychologami i coachami, po szkolenia dla liderów. Za pomysłem platformy, która ma dbać o tzw. dobrostan psychologiczny, oferując usługi od diagnozy i prewencji aż po interwencję kryzysową, stoi Małgorzata Ohme. Projekt znanej psycholożki i dziennikarki przyciągnął już ponad 150 klientów – to takie firmy jak Volvo, Canal+, Raiffeisen Bank, Bolt czy Leroy Merlin. Dziś dostęp do platformy ma ponad 400 tys. użytkowników.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama