Młody, 25-letni przedsiębiorca z Polski, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, jest na dobrej drodze, by zrewolucjonizować branżę transportu hotelowego. Na koncie ma już sukces swojego wcześniejszego startupu z branży taxi, który rozkręcił w Amsterdamie.
Adam Olejniczak, twórca RydeOn, zdobył już mocną pozycję w rejonie Silicon Valley. Jego innowacyjne biznes działa ledwie kilka miesięcy, a już jest dochodowy.
Luksusowa podróż po kilku klikach
RydeOn to rozwiązanie zbliżone do Ubera, ale nie jest kolejnym dostawcą usług przewozowych (łączących pasażerów z kierowcami), bo tych jest dziś już wielu. Jest przedstawicielem nowego podejścia do transportu – platforma angażuje bowiem lokalne floty luksusowych aut (senady, SUV-y, a nawet busy) i taksówki w usługi dla hoteli. Pomysł więc jest prosty – usprawnić zamawianie przez hotele taksówek dla gości tak, aby przejazd był zorganizowany za pomocą kilku kliknięć.
RydeOn jest już dostępny w San Francisco, gdzie codziennie zdobywa nowych kierowców, wchodzi właśnie do Miami, a wkrótce ma być dostępny w kolejnych amerykańskich miastach. Jak deklaruje Adam Olejniczak, w niedalekiej przyszłości zawita on też do Polski oraz krajów Ameryki Łacińskiej.
platforma angażuje bowiem lokalne floty luksusowych aut (senady, SUV-y, a nawet busy) i taksówki w usługi dla hoteli