Reklama
Rozwiń

Świetna oglądalność „Wiedźmina” i wyniki finansowe Netfliksa

Aż na 76 mln kont serwisu obejrzano „Wiedźmina” w ciągu miesiąca od grudniowej premiery. Serial o losach Geralta z Rivii pokonał m.in. „Mandalorianina”

Publikacja: 22.01.2020 14:23

Świetna oglądalność „Wiedźmina” i wyniki finansowe Netfliksa

Foto: Bloomberg

Serwis streamingowy miał świetny IV kwartał 2019 r. – globalnie przybyło mu 8,76 mln subskrybentów, więcej niż prognozowano. Wall Street oczekiwało 7,65 mln kont, a sam Netflix 7,6 mln.

Gorzej widzie się w USA, gdzie konkurencja w postaci Disney+ była dla niego wyjątkowo odczuwalna. Tam przybyło tylko 420 tys. użytkowników netto i przez trzeci kwartał z rzędu serwis nie osiągnął planowanego wzrostu. W IV kwartale zamierzał pozyskać 600 tys. amerykańskich subskrybentów.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku