Świetna oglądalność „Wiedźmina” i wyniki finansowe Netfliksa

Aż na 76 mln kont serwisu obejrzano „Wiedźmina” w ciągu miesiąca od grudniowej premiery. Serial o losach Geralta z Rivii pokonał m.in. „Mandalorianina”

Publikacja: 22.01.2020 14:23

Świetna oglądalność „Wiedźmina” i wyniki finansowe Netfliksa

Foto: Bloomberg

Serwis streamingowy miał świetny IV kwartał 2019 r. – globalnie przybyło mu 8,76 mln subskrybentów, więcej niż prognozowano. Wall Street oczekiwało 7,65 mln kont, a sam Netflix 7,6 mln.

Gorzej widzie się w USA, gdzie konkurencja w postaci Disney+ była dla niego wyjątkowo odczuwalna. Tam przybyło tylko 420 tys. użytkowników netto i przez trzeci kwartał z rzędu serwis nie osiągnął planowanego wzrostu. W IV kwartale zamierzał pozyskać 600 tys. amerykańskich subskrybentów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji