Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 04:36 Publikacja: 27.02.2020 19:36
Foto: www.aliexpress.com
AliExpress to najpopularniejszy zagraniczny serwis zakupowy w Polsce, miesięcznie wchodziło na niego ponad 5 mln osób. Nasz kraj jest piątym co do ważności rynkiem dla serwisu, a moda na zakupy w Chinach rośnie. Ale przedłużające się przestoje produkcyjne w Państwie Środka, spowodowane epidemią, wpływają także na polskich użytkowników.
Z danych firmy Gemius zebranych specjalnie dla „Rzeczpospolitej” wynika, że ruch na serwisie spada. O ile w styczniu z aplikacji mobilnej chińskiego serwisu korzystało do nawet 3,6 mln osób dziennie, o tyle w lutym liczba użytkowników aplikacji przekroczyła poziom 3 mln tylko jednego dnia. W przypadku korzystających ze strony internetowej serwisu za pośrednictwem komputerów także widać mniejszą liczbę użytkowników niż w styczniu, mieści się ona w przedziale od 321 tys. do maksymalnie 746 tys., ale poziom 700 tys. przekroczony został tylko w dwa dni.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas