Reklama
Rozwiń
Reklama

W erze koronawirusa drukarki zyskały drugie życie. Co kupują klienci?

Analogowa komunikacja pomimo powszechnej digitalizacji radzi sobie nieźle. A perspektywy dla druku są wciąż obiecujące – wynika z najnowszych badań.

Publikacja: 16.02.2021 07:02

W erze koronawirusa drukarki zyskały drugie życie. Co kupują klienci?

Foto: Shutterstock

Drukarki w firmach, choć mogłoby się wydawać, że są już urządzeniami schyłkowymi, nadal mają przyszłość. Choć w ciągu ostatnich dwóch lat aż 95 proc. firm przesunęło wydatki do kanałów cyfrowych, wciąż jedna trzecia komunikacji biznesu odbywa się za pośrednictwem druku. Z najnowszych badań „Insight Report”, przygotowanych przez Canona, wynika, iż dla 30 proc. nabywców usług komunikacyjnych druk pozostanie istotny lub będzie zyskiwał na znaczeniu w kolejnych latach. Dotyczy to zwłaszcza takich branż, jak: hotelarstwo, handel czy też sektora użyteczności publicznej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama