Aktualizacja: 23.09.2024 12:15 Publikacja: 22.09.2024 19:51
Powodzenie Tamagotchi to także efekt tęsknoty za dawnymi, prostszymi czasami, ucieczka od obecnej rzeczywistości
Foto: Bloomberg
Po kilku próbach ożywienia marki na przestrzeni lat w końcu najwyraźniej się to udało. Jej właściciel, japońska firma Bandai Namco poinformowała o podwojeniu globalnej sprzedaży w ubiegłym roku i otwarciu swojego pierwszego sklepu w Wielkiej Brytanii, czego nie zrobiła nawet w latach 90., gdy Tamagotchi było niezwykle popularnym gadżetem.
Nieużywane telewizory, radioodbiorniki czy smartfony trzymane przez Polaków są warte aż 112 mld zł. To dwa razy...
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas