Przychód Twittera wyniósł 758 mln USD, gdy prognozy mówiły o 702 mln dol. Wpływy z reklam zwiększyły się w trzecim kwartale aż o 29 proc. Liczba aktywnych miesięcznych użytkowników spadła jednak do 326 milionów. Analitycy spodziewali się, że zmniejszy się ona tylko do 331 milionów. Twitter ostrzegł, że spodziewa się utraty użytkowników również w tym miesiącu. Ma to związek z prowadzoną przez firmę kampanią likwidacji fałszywych i budzących kontrowersje kont.

– Widać wyraźnie, że uwaga Twittera skupiła się na inwestowaniu w globalne okazje dla reklamodawców. W trzecim kwartale spółka ogłosiła szereg umów o partnerstwie, m.in. z Bloombergiem, Sony Music i NBCUniversal. Umowy te zaowocują setkami godzin transmisji na żywo i innych filmów dla użytkowników z regionu Azji i Pacyfiku – przypomina Anthony Capano, dyrektor zarządzający z firmy Rakuten Marketing.