Aktualizacja: 09.05.2025 14:39 Publikacja: 14.12.2018 12:51
Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny
Foto: Bloomberg
Facebook Watch działa od sierpnia 2017 r. i już widać, że odniósł wielki sukces. Firma podaje, że 75 mln osób korzysta z tej usługi codziennie, przynajmniej przez minutę. Oferta serwisu systematycznie rośnie, to filmy różnych gatunków, ale też sport i wiadomości w spersonalizowanym „kanale obserwacyjnym”, który zawiera kolekcję najnowszych filmów z obserwowanych stron. – 2018 był wielkim rokiem dla Facebooka Watch. Usługa ruszyła w każdym kraju na całym świecie, zadebiutowaliśmy też dziesiątkami oryginalnych serwisów – napisał na firmowym blogu Fidji Simo, dyrektor ds. wideo w Facebooku.
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
Samolot JetZero, start-upu z Kalifornii, który ma zamiar rozbić duopol lotniczych gigantów, poleci do końca 2027...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas