Reklama

Apple rezygnuje z głośno zapowiadanej ładowarki bezprzewodowej

Firma wycofuje się z projektu AirPower i obniża ceny smartfonów, na razie w Chinach.

Publikacja: 02.04.2019 13:55

Phil Schiller, wiceprezes Apple, prezentuje projekt Airpower we wrześniu 2017 roku.

Phil Schiller, wiceprezes Apple, prezentuje projekt Airpower we wrześniu 2017 roku.

Foto: Bloomberg

Minęło zaledwie 9 dni od premiery drugiej generacji AirPods, której główną innowacją jest nowe pudełko umożliwiające ładowanie indukcyjne. Ku zdziwieniu konsumentów firma wycofała się z planu sprzedaży ładowarki bezprzewodowej, dla której stworzono nową generację słuchawek. Klienci nie kryją niezadowolenia, czują się oszukani, a Apple tłumaczy swoją decyzję tym, że nowy produkt nie spełniał ich wysokich standardów. Chcąc uniknąć rozczarowania kupujących, firma wywołała jeszcze większe oburzenie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
„Bardziej szalony niż Bond”. Elon Musk obiecuje latającą Teslę?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama