Reklama

BlaBlaCar rozwija się w Polsce. Wchodzi w nowy biznes

Francuska platforma, łącząca kierowców z pasażerami jadącymi w dłuższe trasy, wejdzie w nowe segmenty rynku – ustaliła „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 04.06.2020 21:05

BlaBlaCar rozwija się w Polsce. Wchodzi w nowy biznes

Foto: Bloomberg

BlaBlaCar to jednorożec (startup wyceniany na ponad 1 mld dol.) przez wielu określany jako francuski Uber. Firma, znana w Polsce z aplikacji oferującej „podwózki” autem z kierowcami, którzy jadą w tym samym kierunku (do innego miasta, a nawet kraju – to tzw. carpooling), chce stać się platformą multimodalną.

CZYTAJ TAKŻE: Odżyły elektryczne hulajnogi. Czas na nowych graczy

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Zbliża się podatek cyfrowy w Polsce. Ile mogą zapłacić amerykańscy giganci?
Globalne Interesy
Wojna o chipy AI. USA montują tajne urządzenia w przesyłkach do Chin
Globalne Interesy
Nowy gracz chce zdetronizować Google. Gigantyczna oferta na stole
Globalne Interesy
Kolejna wojna Elona Muska. Tym razem na celowniku Apple
Globalne Interesy
Firmy z USA zapłacą miliardy dolarów „podatku” za sprzedaż w Chinach. „To dziwne”
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama