BlaBlaCar rozwija się w Polsce. Wchodzi w nowy biznes

Francuska platforma, łącząca kierowców z pasażerami jadącymi w dłuższe trasy, wejdzie w nowe segmenty rynku – ustaliła „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 04.06.2020 21:05

BlaBlaCar rozwija się w Polsce. Wchodzi w nowy biznes

Foto: Bloomberg

BlaBlaCar to jednorożec (startup wyceniany na ponad 1 mld dol.) przez wielu określany jako francuski Uber. Firma, znana w Polsce z aplikacji oferującej „podwózki” autem z kierowcami, którzy jadą w tym samym kierunku (do innego miasta, a nawet kraju – to tzw. carpooling), chce stać się platformą multimodalną.

CZYTAJ TAKŻE: Odżyły elektryczne hulajnogi. Czas na nowych graczy

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA z Chinami. Ma być zakaz kolejnego popularnego urządzenia
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Globalne Interesy
Uszkodzenia sprzętu domowego i pożary. AI staje się koszmarem dla odbiorców prądu
Globalne Interesy
Szef Google ostrzega pracowników: To będzie krytyczny rok, a stawka jest wysoka
Globalne Interesy
Starship Elona Muska ma konkurencję. Startuje megarakieta innego multimiliardera
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Globalne Interesy
Chińska rakieta eksplodowała po starcie. Kosmiczna porażka zaszkodzi pogoni za USA?
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay