Reklama

Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Amerykański serwis postanowił mocno powalczyć z TikTokiem i uruchamia platformę Spotlight. Użytkownicy mają wrzucać krótkie i zabawne klipy wideo, a firma do końca roku będzie wydawać aż milion dolarów dziennie na twórców najpopularniejszych treści.

Publikacja: 30.11.2020 01:26

Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Foto: Bloomberg

Spotlight ma być integralną częścią Snapchata i pomóc przyciągnąć do aplikacji więcej użytkowników. Stałby się w ten sposób konkurencją dla TikToka. Spotlight ma być miejscem, gdzie będą wszystkie popularne i viralowe Snapy.

Nowa funkcja będzie wykorzystywać algorytm do polecania „najbardziej angażujących” postów do obejrzenia na podstawie zainteresowań użytkownika. Snapchat twierdzi, że funkcja ta obejmie osoby z „prywatnymi kontami osobistymi”, a także jej największe gwiazdy obecne na platformie. Jeśli akcja okaże się skuteczna, to zostanie przedłużona na 2021 rok.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Zuckerberg tworzy „Drużynę AI". Wynagrodzenia sięgają 200 mln dolarów
Globalne Interesy
Akcjonariusze porozumieli się z kierownictwem Meta. Koniec sporu wartego 8 mld dolarów
Globalne Interesy
Nvidia wznowi sprzedaż chipów do Chin. Jej szef zarobił krocie na akcjach
Globalne Interesy
Zuckerberg buduje sztuczną superinteligencję. Nowe centrum wielkości Manhattanu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Reklama
Reklama