Reklama
Rozwiń
Reklama

Gazprom rzuca rękawicę YouTube i TikTokowi

Holding Gazprom-Media wprowadzi na rynek rosyjski odpowiednik amerykańskiej platformy YouTube. Ma to nastąpić w latach 2021/2022.

Publikacja: 14.12.2020 21:43

Gazprom rzuca rękawicę YouTube i TikTokowi

Foto: Bloomberg

„Mamy w naszym portfelu platformę Rutube i pracujemy z nią od dłuższego czasu. Od roku ją modernizujemy, tak aby pod względem dostępnych na niej narzędzi była nie gorsza od YouTube, a lepsza pod względem wykorzystania mechanizmów monetyzacji. To nie jedyna platforma UGC (User-generated content – treści wytwarzane i publikowane przez końcowych użytkowników – red.), którą planujemy uruchomić. Zakładam, że druga platforma pojawi się w 2022 roku – powiedział Aleksandr Żarow, szef holdingu Gazprom-Media przy okrągłym stole podczas Narodowego Forum Reklamy w Moskwie, informuje agencja TASS.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Ten model AI sfabrykował zarzuty i oskarżył polityka. Gigant musiał się ugiąć
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Globalne Interesy
Firmy już zwalniają pracowników. „Ojciec chrzestny AI” ostrzega, że nie ma innego wyjścia
Globalne Interesy
Elon Musk szykuje „najbardziej pamiętną premierę w historii”. Latająca Tesla?
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Reklama
Reklama