Gazprom rzuca rękawicę YouTube i TikTokowi

Holding Gazprom-Media wprowadzi na rynek rosyjski odpowiednik amerykańskiej platformy YouTube. Ma to nastąpić w latach 2021/2022.

Publikacja: 14.12.2020 21:43

Gazprom rzuca rękawicę YouTube i TikTokowi

Foto: Bloomberg

„Mamy w naszym portfelu platformę Rutube i pracujemy z nią od dłuższego czasu. Od roku ją modernizujemy, tak aby pod względem dostępnych na niej narzędzi była nie gorsza od YouTube, a lepsza pod względem wykorzystania mechanizmów monetyzacji. To nie jedyna platforma UGC (User-generated content – treści wytwarzane i publikowane przez końcowych użytkowników – red.), którą planujemy uruchomić. Zakładam, że druga platforma pojawi się w 2022 roku – powiedział Aleksandr Żarow, szef holdingu Gazprom-Media przy okrągłym stole podczas Narodowego Forum Reklamy w Moskwie, informuje agencja TASS.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Globalne Interesy
To będzie bitwa gigantów. Ten nowy smartfon ma mocno uderzyć w iPhone'y Apple'a
Globalne Interesy
Bill Gates ujawnił, kiedy rozda 200 mld dol. Dostało się mocno Muskowi
Globalne Interesy
Cła Trumpa pomagają spółce Elona Muska. To mogą być prawdziwe żniwa
Globalne Interesy
Popularna aplikacja znika dziś z rynku. Z czego mogą w zamian korzystać internauci?
Globalne Interesy
Zabójca Boeinga i Airbusa? Rewolucyjny samolot w kształcie manty coraz bliżej
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem