Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 18:10 Publikacja: 14.04.2020 15:46
Foto: Bloomberg
Społeczna odpowiedzialność biznesu nie kończy się tylko na zamykaniu sklepów stacjonarnych i wstrzymywaniu części działalności w czasie globalnej pandemii. Niektóre firmy rozpoczęły kampanie reklamowe, w których informują klientów o tym, jak powinni dbać o swoje zdrowie w stanie zagrożenia epidemiologicznego – a nawet zniechęcają do korzystania z ich usług.
Jedną z nich jest Uber, który wypuścił ostatnio zaskakujący spot w telewizji, w którym odradza klientom używania swojej aplikacji w trakcie pandemii. Filmik przedstawia różne sceny ludzi przebywających w domach na kwarantannie i opatrzono go hasłem: „Stay home for everyone who can’t. Thank you for not riding with Uber” („Zostań w domu dla wszystkich, którzy nie mogą. Dziękujemy, że nie jeździsz Uberem”).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szwedzki gigant świadczący internetowe usługi finansowe oparte na zasadzie „kup teraz, zapłać później”, dzięki i...
Inwestorzy indywidualni coraz śmielej sięgają po narzędzia jak ChatGPT. Powód? Eksperymentalne portfele budowane...
Największy rywal OpenAI mocno urósł w siłę – pokazują najnowsze dane. Dominująca pozycja popularnego chatbota ni...
Sztuczna inteligencja coraz częściej przejmuje zadania pracowników niższego szczebla, co sprawia, że młodzi ludz...
Prezydent Donald Trump zasugerował w mediach społecznościowych, że Microsoft powinien natychmiast zwolnić Lisę M...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas