Uber zniechęca do własnych usług. Kierowcy są wściekli

Coraz więcej firm silnie angażuje się w zwalczanie epidemii koronawirusa. Do tego stopnia, że odradzają klientom kupowania ich własnych produktów czy korzystania z usług.

Publikacja: 14.04.2020 15:46

Uber zniechęca do własnych usług. Kierowcy są wściekli

Foto: Bloomberg

Społeczna odpowiedzialność biznesu nie kończy się tylko na zamykaniu sklepów stacjonarnych i wstrzymywaniu części działalności w czasie globalnej pandemii. Niektóre firmy rozpoczęły kampanie reklamowe, w których informują klientów o tym, jak powinni dbać o swoje zdrowie w stanie zagrożenia epidemiologicznego – a nawet zniechęcają do korzystania z ich usług.

Jedną z nich jest Uber, który wypuścił ostatnio zaskakujący spot w telewizji, w którym odradza klientom używania swojej aplikacji w trakcie pandemii. Filmik przedstawia różne sceny ludzi przebywających w domach na kwarantannie i opatrzono go hasłem: „Stay home for everyone who can’t. Thank you for not riding with Uber” („Zostań w domu dla wszystkich, którzy nie mogą. Dziękujemy, że nie jeździsz Uberem”).

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Wartość tej firmy stopniała w dzień o 600 mld dol. Za „rekordem" stoją Chińczycy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Globalne Interesy
Amerykanie skopiują Chińczyków? Panika wśród gigantów i „pokoje wojenne”
Globalne Interesy
Europa zaskoczona i przerażona. Co przyniesie projekt Stargate Trumpa?
Globalne Interesy
„Punkt zwrotny w historii AI”. Czym jest DeepSeek, wielka nadzieja Chin?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Globalne Interesy
Ta AI z Chin pobiła ChatGPT i wywraca rynek do góry nogami. Dobra wiadomość dla Polski
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku