Reklama

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Temat ochrony danych zamieszczanych na serwisach społecznościowych nigdy nie był tak szeroko dyskutowany. Jednak wygląda na to, że media i politycy interesują się nim bardziej niż sami użytkownicy serwisów.

Publikacja: 22.01.2019 12:31

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Foto: Bloomberg

Choć od dawna nie brakuje raportów wskazujących na spadek popularności Facebooka, to liczba jego użytkowników z kwartału na kwartał rośnie i sięga już 2,3 mld osób. W Polsce w grudniu 2018 r. serwis miał niemal 21,5 mln użytkowników, ustępując popularnością jedynie wyszukiwarce Google. Zatem mimo masy krytycznych informacji użytkownicy wydają się ich nie zauważać, choć jednocześnie świadomość zagrożeń związanych z ochrona danych w sieci rośnie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Zaskakujący wynik giełdowego eksperymentu z AI. Który bot najlepiej pomnożył kapitał?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Sprzedaż iPhone’a 17 niespodziewanie bije rekordy. Chiny przyszły z odsieczą
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama