Reklama

Rezerwacje podróży nowej generacji

Kupując przez wielkie portale rezerwacyjne, można oszczędzić nawet połowę kosztów. Hotelarze zyskują dzięki nim klientów, ale muszą płacić wysokie prowizje.

Publikacja: 08.07.2019 21:27

Rezerwacje podróży nowej generacji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Według Travel Market Report rynek internetowych rezerwacji podróży na świecie będzie wart w 2026 roku ponad 765 mld dolarów. To bardzo prawdopodobna prognoza, jeśli weźmiemy pod uwagę, że tylko jedna, chociaż najpopularniejsza, strona rezerwacyjna Booking.com miała w 2018 roku 428 mln odsłon miesięcznie.

Po latach walki o rynek rezerwacji online prym wiodą trzy międzynarodowe grupy: Booking Holdings (Booking.com, Priceline, Kayak, Agoda), Expedia Group (Expedia, Hotels.com, HomeAway, Trivago) i TripAdvisor (TripAdvisor, HouseTrip, Oyster). Na polskim rynku największą turystyczną firmą internetową są Travelplanet.pl (5 mln odsłon), Booking.com (2,5 mln) i wakacje.pl. Ale bardzo szybko popularność zyskuje krajowy Travelist, który ma ok. 2 mln odsłon miesięcznie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Zaskakujący wynik giełdowego eksperymentu z AI. Który bot najlepiej pomnożył kapitał?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Sprzedaż iPhone’a 17 niespodziewanie bije rekordy. Chiny przyszły z odsieczą
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama