Aktualizacja: 01.07.2025 00:07 Publikacja: 28.08.2021 09:18
Foto: Twitter, Sean Hollister, Panasonic
Media na świecie huczą, że firmie Panasonic nie chciało się trudzić się robieniem rzeczywistych zdjęć swojego produktu na prawdziwych ludziach, więc cyfrowo umieścił je w bezpłatnych zdjęciach z Shutterstock i Getty Images. Jakby tego było mało przykleił głowę białego człowieka do ciała czarnego mężczyzny, zmieniając jego odcień skóry, aby pasował.
Na szczegółowych analizach widać, że zdjęcie jest montowane. Te same ręce, koszula (z takimi samymi fałdami), ten sam układ ramion i tę samą szyję, w tej samej postawie. Ktoś po prostu zabrał ciało czarnoskórego wsadził głowę białego, rozjaśnił jego skórę i zmienił kolor kontrolera gier i koszuli. I gotowa reklama.
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Stany Zjednoczone zwróciły się do Chin o wpłynięcie na Iran, by ten nie zablokował jednego z kluczowych szlaków...
Założyciel SoftBank Group, Masayoshi Son, chce zbudować przemysłowy kompleks wart bilion dolarów w Arizonie, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas