Aktualizacja: 09.05.2025 22:24 Publikacja: 20.07.2022 11:25
Foto: Nick Otto/Bloomberg
Kiedy Facebook zmieniał nazwę na Meta, świat skoncentrował się na futurystycznej wizji Marka Zuckerberga, który ogłosił, że koncern chce budować równoległą, wirtualną rzeczywistość – metaverse. Nowa nazwa Facebooka miała zresztą wprost nawiązywać do metawersum. Nikt wówczas jednak nie pomyślał, że marka ta może już istnieć. I tak właśnie się stało. Koncern Zuckerberga w październiku ub. r. zmienił nazwę na taką samą jaką miała już pewna firma działająca w branży VR i AR (wirtualna i rozszerzona rzeczywistość). Co więcej, Facebook niemal skopiował logo przedsiębiorstwa.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas