Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 11:05 Publikacja: 20.07.2022 11:25
Foto: Nick Otto/Bloomberg
Kiedy Facebook zmieniał nazwę na Meta, świat skoncentrował się na futurystycznej wizji Marka Zuckerberga, który ogłosił, że koncern chce budować równoległą, wirtualną rzeczywistość – metaverse. Nowa nazwa Facebooka miała zresztą wprost nawiązywać do metawersum. Nikt wówczas jednak nie pomyślał, że marka ta może już istnieć. I tak właśnie się stało. Koncern Zuckerberga w październiku ub. r. zmienił nazwę na taką samą jaką miała już pewna firma działająca w branży VR i AR (wirtualna i rozszerzona rzeczywistość). Co więcej, Facebook niemal skopiował logo przedsiębiorstwa.
Kosmiczne plany Stanów Zjednoczonych i wycena motoryzacyjnego giganta z USA – to one jak na razie najmocniej uci...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rosyjska agencja kosmiczna ogłosiła ambitny plan dotyczący lotów na Czerwoną Planetę. Roskosmos chce zbudować ra...
Gigantyczny system obrony antyrakietowej ma chronić terytorium USA i jest niezwykłym wyzwaniem technologicznym....
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas