Aktualizacja: 22.04.2025 04:24 Publikacja: 20.07.2022 11:25
Foto: Nick Otto/Bloomberg
Kiedy Facebook zmieniał nazwę na Meta, świat skoncentrował się na futurystycznej wizji Marka Zuckerberga, który ogłosił, że koncern chce budować równoległą, wirtualną rzeczywistość – metaverse. Nowa nazwa Facebooka miała zresztą wprost nawiązywać do metawersum. Nikt wówczas jednak nie pomyślał, że marka ta może już istnieć. I tak właśnie się stało. Koncern Zuckerberga w październiku ub. r. zmienił nazwę na taką samą jaką miała już pewna firma działająca w branży VR i AR (wirtualna i rozszerzona rzeczywistość). Co więcej, Facebook niemal skopiował logo przedsiębiorstwa.
Trzy firmy ze SpaceX Elona Muska na czele są faworytami w wyścigu o kontrakt na budowę kosmicznej tarczy przeciw...
Problemy z aplikacją do odtwarzania muzyki zaczęły się pojawiać około godziny 14. czasu polskiego. Firma przyzna...
OpenAI, po gigantycznym sukcesie swojej generatywnej sztucznej inteligencji, teraz chce zrobić kolejny krok i we...
Koncern Marka Zuckerberga ogłosił właśnie, że rozpocznie trening modeli sztucznej inteligencji w oparciu o publi...
Najmocniej zyskującym popularność w sieci kandydatem w majowych wyborach prezydenckich jest całkowicie nieoczywi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas