Tańszy Netflix z reklamami może zadebiutować w tym roku. Znamy szczegóły

Projekt, o którym spekulowano od wielu tygodni, staje się faktem. Najpopularniejsza platforma streamingowa szykuje się do wypuszczenia nowej wersji swojego filmowego serwisu. Ma być taniej.

Publikacja: 28.08.2022 14:55

Tańszy Netflix z reklamami może zadebiutować w tym roku. Znamy szczegóły

Foto: Netflix

Netflix ma oferować tańszy abonament, ale za to będzie wyświetlać reklamy. Jak podaje Bloomberg taka opcja będzie kosztować 7-9 dol. miesięcznie. Tymczasem najtańszy z obecnych pakietów kosztuje 10 dol. (w Polsce ów pakiet abonamentowy to wydatek 29 zł). Wersja z dostępem do materiałów w jakości 4K wyceniona jest zaś na 20 dol. Na razie nie wiadomo, kiedy taka usługa wystartuje nad Wisłą. Pierwsze sześć krajów zyska dostęp do Netflixa z reklamami jeszcze w tym roku. Szersze wdrożenie tego rozwiązania firma zaplanowała na 2023 r.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Wartość tej firmy stopniała w dzień o 600 mld dol. Za „rekordem" stoją Chińczycy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Globalne Interesy
Amerykanie skopiują Chińczyków? Panika wśród gigantów i „pokoje wojenne”
Globalne Interesy
Europa zaskoczona i przerażona. Co przyniesie projekt Stargate Trumpa?
Globalne Interesy
„Punkt zwrotny w historii AI”. Czym jest DeepSeek, wielka nadzieja Chin?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Globalne Interesy
Ta AI z Chin pobiła ChatGPT i wywraca rynek do góry nogami. Dobra wiadomość dla Polski
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku