Tańszy Netflix z reklamami może zadebiutować w tym roku. Znamy szczegóły

Projekt, o którym spekulowano od wielu tygodni, staje się faktem. Najpopularniejsza platforma streamingowa szykuje się do wypuszczenia nowej wersji swojego filmowego serwisu. Ma być taniej.

Publikacja: 28.08.2022 14:55

Tańszy Netflix z reklamami może zadebiutować w tym roku. Znamy szczegóły

Foto: Netflix

Netflix ma oferować tańszy abonament, ale za to będzie wyświetlać reklamy. Jak podaje Bloomberg taka opcja będzie kosztować 7-9 dol. miesięcznie. Tymczasem najtańszy z obecnych pakietów kosztuje 10 dol. (w Polsce ów pakiet abonamentowy to wydatek 29 zł). Wersja z dostępem do materiałów w jakości 4K wyceniona jest zaś na 20 dol. Na razie nie wiadomo, kiedy taka usługa wystartuje nad Wisłą. Pierwsze sześć krajów zyska dostęp do Netflixa z reklamami jeszcze w tym roku. Szersze wdrożenie tego rozwiązania firma zaplanowała na 2023 r.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Polska aplikacja wygrała w prestiżowym konkursie Apple. To muzeum w smartfonie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Globalne Interesy
Dlaczego Polacy szukali bombajkę? Znamy najczęściej googlowane hasła
Globalne Interesy
Polska pomijana przez giganta AI. Ten bot tworzy wideo na podstawie poleceń tekstem
Globalne Interesy
Amerykański koncern oskarżony o uciszanie pracowników i szpiegowanie ich urządzeń
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Globalne Interesy
Amerykańskie chipy „nie są już bezpieczne”. Zaostrza się konflikt Chin z USA